بیتوته کن

ساخت وبلاگ

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری و بازداشت فردی که در قالب راه اندازی شرکتی تحت عنوان پیش فروش خودرو اقدام به ۲۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ ‌علی‌اکبر جاویدان گفت: متهم به همراه هم‌دست خود در قالب راه اندازی شرکت اقدام به پیش فروش خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار با همکاری فرد سومی در تهران می‌کرد.
وی گفت: متهمان با دریافت ۱۷۵ میلیون ریال وجه نقد از متقاضیان، به آنها وعده تحویل خودروی پراید ظرف مدت دو ماه را می‌دادند به این صورت که در موعد مقرر خودرو را تحویل می‌دهند و یا معادل دو میلیون تومان به عنوان سود به آن‌ها پرداخت می‌کنند.
سرهنگ جاویدان ادامه داد: پرداخت این میزان سود موجب شده بود تا بخش زیادی از مردم از تحویل گرفتن خودرو خودداری کنند و به دریافت سود راضی شوند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که حوزه فعالیت متهمان در شهرستان آزادشهر بوده است، اظهار کرد: متهمان که دو برادر هستند، روز سه‌شنبه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی گلستان، تعداد مال باختگان این کلاهبرداری میلیاردی را حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام و گفت: برآوردهای اولیه حاکی از آن است که متهمان از این روش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند.
گفتنی است، تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 312 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:11

تنها آرزویم این بود که «شاپور» مرا به عقد خودش درآورد اکنون حدود ۲ سال است که به طور غیررسمی با او زندگی می کنم، اما او هیچ گاه حرفی از ازدواج نمی زند و من مانده ام که آیا در آینده مرا به عنوان همسر خودش می پذیرد یا نه. درحالی که از این بلاتکلیفی و سردرگمی در رنج بودم وقوع این حادثه و دستگیری من در کنار مردی تنها، موجب شد تا آرزوی ازدواجم با «شاپور» رنگ ببازد چرا که …

دختر ۲۲ ساله که در پاتوق معتادان و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شده بود درحالی که لیوان چای را روی میز می گذاشت، دفتر خاطراتش را به دوران کودکی ورق زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری الهیه مشهد گفت: ۸ ساله بودم که پدر و مادرم به خاطر اختلافات خانوادگی از یکدیگر جدا شدند و من و برادر ۳ ساله ام در کنار مادرم ماندیم. آن زمان درکی از طلاق نداشتم و احساس می کردم پدرم روزی از مسافرت باز می گردد.

دیگر زندگی ما زیبایی گذشته را نداشت. مادرم معتاد و کم حوصله شده بود و نمی توانست هزینه های درمان برادر بیمارم را بپردازد. مادرم در حالی از بی مسئولیتی های پدرم سخن می گفت که کاری از دست من برنمی آمد و تنها دلم برای برادرم می سوخت. با همین شرایط و درحالی که دیگر هیچ چیزی برایم جذابیتی نداشت در دبیرستان تحصیل می کردم و همواره به برخی از دوستانم که از دوستی های خیابانی خود با جنس مخالف سخن می گفتند حسادت می کردم تا این که روزی یکی از همین دوستان مرا به یک میهمانی مختلط دعوت کرد من هم بلافاصله پیشنهادش را پذیرفتم چرا که مادرم غرق در اعتیاد بود و کاری به من نداشت. در همین مجلس میهمانی بود که با «شاپور» آشنا شدم و با او ارتباط عاطفی برقرار کردم.

روابط ما روز به روز به یکدیگر نزدیک تر می شد تا این که تصمیم گرفتم به طور مستقل و کنار شاپور زندگی کنم تا شاید با یکدیگر ازدواج کنیم در همین روزها بود که دیگر سراغی از برادر تنهایم نمی گرفتم بیماری او بدتر شده بود و مادرم نیز مدام با دوستان معتادش سرگرم بود. مدتی بعد و در سپیده دم یک روز حزن انگیز با تماس تلفنی مادرم در جریان مرگ برادرم قرار گرفتم. مرگ او برایم خیلی درد آور بود، اما من هم با شرکت در پارتی ها و میهمانی های شبانه به سوی مصرف مشروبات الکلی کشیده شده بودم و سیگار پشت سیگار روشن می کردم و خیلی زود خانواده ام را فراموش کردم و تنها آرزویم این بود که شاپور مرا به همسری خود بپذیرد. تا این که روز گذشته برای دیدن یکی از دوستانم به خانه آن ها رفتم.

اگرچه با پدر دوستم خیلی راحت و صمیمی بودم، اما نمی دانستم او ساقی مواد مخدر است و به منزل آن ها، معتادان زیادی رفت و آمد می کنند وقتی در آن خانه منتظر دوستم بودم ناگهان پلیس آنجا را به محاصره درآورد و مرا دستگیر کرد حالا نمی دانم با این شرایط باز هم شاپور حاضر خواهد شد با من زندگی کند یا نه

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 327 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:11

جوان ۲۳ ساله ای که حدود ۱۵ ماه قبل، همسر صیغه ای اش را به قتل رسانده بود در حالی گره کور این پرونده جنایی را گشود که مدعی است زندگی مشترک آن ها که با متلک گویی آغاز شد تنها چند ماه طول کشید.

به گزارش خراسان، پیگیری این پرونده از بیست و ششم بهمن سال ۱۳۹۳ هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که یکی از بستگان نزدیک زن ۲۲ ساله ای با مراجعه به اداره فقدانی های پلیس آگاهی عنوان کرد: این زن جوان از هفدهم بهمن گم شده است و دیگر اطلاعی از او نداریم.

بنا بر این گزارش، بررسی های کارآگاهان بیانگر آن بود که زن جوان پس از متارکه با همسر خود به عقد موقت جوانی درآمده است که یک سال از او کوچکتر بود اما همسر فعلی آن زن نیز مدعی بود که او نیز از همسرش اطلاعی ندارد! اگرچه از آن روز به بعد تحقیقات کارآگاهان برای یافتن سرنخی از زن گمشده آغاز شد اما هیچ یک از خانواده این زن، پرونده را به طور جدی دنبال نمی کردند. از سوی دیگر نیز پیامک هایی از سوی همسر دوم زن جوان به شماره وی ارسال می شد که از او می خواست به زندگی خود بازگردد.

متلک پرانی زن صیغه ای حوادث واقعی حوادث مشهد اخبار مشهد

با پیچیده تر شدن ماجرای گم شدن این زن و به دستور سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروه مشترکی از کارآگاهان دایره فقدانی و دایره قتل با نظارت و فرماندهی مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) تحقیقات تخصصی خود را در این باره ادامه دادند تا این که کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی رسیدند که احتمال وقوع جنایت را قوت می بخشید بنابراین کارآگاهان با کسب دستوری از قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) عملیات اطلاعاتی خود را با زیرنظر گرفتن همسر دوم زن گمشده ادامه دادند و پس از به دست آمدن سرنخ های انکارناپذیر، وی را به اداره جنایی پلیس آگاهی احضار کردند.

امیر جوانی که اکنون ۲۳ سال دارد در بازجویی ها ابتدا سخنان قبلی خود را تکرار کرد اما لرزش دستان او از چشمان تیزبین کارآگاهان دور نماند. این موضوع از ماجرای پنهانی خبر می داد که در سینه امیر نهفته بود.

گزارش خراسان حاکی است: سرهنگ رزمخواه که سابقه سال ها فعالیت های تخصصی در پلیس آگاهی را دارد، از کارآگاهان خواست برای افشای ماجرای این پرونده از شگردهای تخصصی استفاده کنند بنابراین کارآگاهان در یک بازجویی چند ساعته، متهم را وادار به تناقض گویی کردند و بدین ترتیب راز این پرونده جنایی فاش شد. امیر که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نمی دید لب به اعتراف گشود و گفت: چند ماه قبل وقتی آن زن از همسرش طلاق گرفته بود روزی هنگام عبور از داخل کوچه متلکی به او گفتم که همین موضوع به آشنایی و رابطه بین ما انجامید. مدتی بعد در حالی که عازم خدمت سربازی شده بودم او به ملاقاتم می آمد به همین دلیل نیز از خدمت فرار کردم و آن زن را به عقد موقت خودم درآوردم اما نمی دانستم که هنگام ثبت ازدواج و با ترفند آن زن صیغه دایم ثبت شده است. هنوز مدت کوتاهی از ازدواجمان نگذشته بود که نسبت به او سوء ظن پیدا کردم و همین عامل موجب درگیری و اختلافات خانوادگی شد.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: چند ماه به این ترتیب سپری شد تا این که هفدهم بهمن سال ۹۳ با او درگیر شدم و او را خفه کردم آن روز خیلی ترسیده بودم که با برادرانم تماس گرفتم و جسد او را با خودرو آردی یکی از برادرانم به باغی در منطقه بینالود بردیم و دفن کردیم اما حدود یک هفته قبل وقتی فهمیدم که پلیس به سرنخ هایی از جنایت رسیده است دوباره به باغ رفتیم و جسد را از زیر خاک ها بیرون کشیدیم و آن را آتش زدیم سپس خاکسترهای جسد سوخته را کنار جاده مشهد، نیشابور رها کردیم.

این گزارش حاکی است: با اعترافات امیر دیگر عوامل مرتبط در این پرونده نیز با صدور دستوری از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد دستگیر شدند و روز گذشته در حضور مقام قضایی محل دفن و سوزاندن جسد را نشان دادند. بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 374 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:11

سیده فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی ،انتشار خبر حقوق ۵۷ میلیونی، وام ۳۰۰ میلیونی با سود ۴ درصد و کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان رئیس صندوق توسعه ملی، بر جنجال فیش‌های نجومی مدیران دولتی دمیده است.

گروه اقتصاد مشرق – بعد از افشای فیش حقوقی چند ده‌میلیونی برخی مدیران عالی‌رتبه بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک رفاه که طی چند هفته پیش رسانه‌ای شد، بهانه‌تراشی‌ها و ادله ریز و درشت بسیاری مطرح شد.

فیش حقوق مدیران سوابق صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی بیوگرافی سیده فاطمه حسینی

پشت‌بند این حرف و حدیث‌ها یک نفر عذرخواهی کرد و یک نفر استعفا کرد و عده‌ای هم قول پیگیری و رسیدگی دادند تا شاید تسلی دل میلیون‌ها کارگر و کارمندی باشند که سر و ته برجشان را با وصله و پینه به هم می‌رسانند؛ اما هنوز این عذر و بهانه‌ها داغ این تخلف قانونی را سرد نکرده، چشممان به جمال یک فیش عجیب و غریب تازه روشن شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده که روابط عمومی صندوق توسعه ملی نیز حاضر به تکذیب آن نشده، رئیس صندوق توسعه ملیدر حالی ماهیانه ۵۷ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند که کمک‌هزینه ورزش، خرید کتاب و اوقات فراغت فرزندانش نیز در فیش حقوقی وی لحاظ می‌شود.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی (صفدر حسینی)، از فروردین تا اسفند سال ۹۴ به‌طور میانگین، ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت حقوق آن هم فقط از این صندوق دریافت کرده است؛ به‌عبارت دیگر حسینی در سال گذشته جمعاً حدود ۶۸۶ میلیون تومان بابت حقوق از صندوق توسعه ملی گرفته است چراکه قطعاً این دست از مدیران در بخش‌های دیگر خصوصی یا عمومی نیز به‌عنوان عضو یا رئیس هیئت مدیره فعالیت دارند.

جالب اینکه رئیس صندوق توسعه ملی که با حقوق میانگین ماهانه ۵۷ میلیون فقط از یک دستگاه، بعید می‌رسد زندگی‌اش لنگ وام باشد، ۳۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات وام آن هم با نرخ سود چهار درصد دریافت کرده است.

آنچه در این فیش حقوقی جالب‌تر از میزان دریافتی و اعداد و ارقام درشت آن است، عناوین و مواردی است که آقای رییس را مستحق دریافت حقوق ۵۷ میلیون تومانی کرده است، مواردی که به‌احتمال زیاد بسیاری از آنها را در هیچ فیش حقوقی دیگری ندیده‌اید، عناوینی که بیشتر شبیه یک طنز تلخ است تا واقعیت…

مزد شغل، مزد سنوات نهایی، حق پست نهایی، حق اولاد، حق مسکن، حق خواروبار، حق شیفت، حق تلفن همراه (۳۶۰ هزار تومان)، اضافه کار، ایاب و ذهاب (جالب اینکه مدیران ما خودروی دولتی به‌همراه راننده دارند)، یارانه غذا، هزینه پزشکی، هزینه‌های دندانپزشکی، یک‌سی‌ام پرداختی، اعیاد (بر اساس فیش‌های حقوقی موجود، تقریباً در بیشتر ماه‌های سال آقای رئیس بابت اعیاد، دریافتی داشته است و این غیر از دریافتی‌های عید نوروز است)، بهره‌وری سه‌ماهه، کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید لباس، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش، کمک‌هزینه تحصیلی و پاداش (آقای رئیس در فیش حقوقی مرداد، ۵ میلیون تومان و در شهریور هشت میلیون تومان پاداش دریافت کرده است) از جمله عناوین موجود در فیش حقوقی آقای رئیس است.

فیش حقوق مدیران سوابق صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی بیوگرافی سیده فاطمه حسینیبه‌عبارت دیگر، علاوه‌بر وجود برخی عناوین عجیب و غریب مثل حق پست نهایی، مزد سنوات نهایی، یک‌سی‌ام پرداختی و بهره‌وری سه‌ماهه؛ آقای رئیس هزینه تلفن همراه، ایاب و ذهاب، کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش و کمک‌هزینه تحصیل خود را هم از صندوق توسعه ملی دریافت می‌کند.

* واکنش دختر به حقوق پدر چیست؟

آنچه که فیش حقوقی رئیس صندوق توسعه ملی را مهمتر ساخته، حضور دختر وی در مجلس است.

سیده فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی جوان‌ترین نماینده مجلس دهم است که از طریق لیست اصلاح‌طلبان تهران وارد بهارستان شده است.

مطابق قانون اساسی،‌ مجلس علاوه بر قانونگذاری، وظیفه نظارت بر اجرای قوانین توسط مجریان دولتی را نیز دارد.

با توجه به این که فاطمه حسینی به عضویت کمیسیون اقتصادی مجلس درآمده و نظارت بر مدیریت دستگاه‌های اقتصادی همچون صندوق توسعه ملی نیز مستقیماً در حوزه کار کمیسیون اقتصادی مجلس است، باید دید واکنش دختر به دریافت های صدها میلیونی پدر چه خواهد بود؟

با توجه به متن سوگند نمایندگان مجلس طبق اصل ۶۷ قانون اساسی، خانم حسینی مکلف به تلاش برای پیگیری تخلفات در دستگاه‌های اجرایی همچون حقوق کلان پدرش در صندوق توسعه ملی است.

در متن سوگندنامه نمایندگان آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم.»

بنابراین خانم حسینی که سوگند خورده در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنان را مدنظر داشته باشد، انتظار این است که این نماینده مردم تهران بر طبق این سوگند، نسبت به دریافت‌های ده‌ها میلیونی و وام‌های ۳۰۰ میلیونی پدر و همکارانش موضع‌گیری و آن را پیگیری نماید.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 371 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:02

لباس بی کیفیت سوئیسی‌ها  در یورو ۲۰۱۶

تیم ملی فوتبال سوئیس با لباس هایی بسیار بی کیفیت مقابل فرانسه در یورو ۲۰۱۶ صف آرایی کرد.

این لباس ها به قدری بی کیفیت بودند که با کوچک ترین تماسی پاره می شدند.

نتایج یورو 2016 عکس یورو 2016 اخبار سوئیس

پنج بازیکن تیم ملی فوتبال سوئیس در این دیدار با پارگی لباس هایشان روبرو شدند. نکته جالب اینکه توپ این مسابقه هم که از سوی همان کمپانی ای تولید شده که لباس های سوئیسی ها را طراحی کرده پنچر شد.

هر چند دیدار سوئیس و فرانسه کیفیت بالایی داشت اما البسه و توپ این دیدار بسیار بی کیفیت بودند.

نتایج یورو 2016 عکس یورو 2016 اخبار سوئیس

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 378 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:58

 آنتون یلچین که بیشتر برای بازی در نقش شخصیت چخوف در «پیشتازان فضا» شناخته شده بود، در یک حادثه عجیب و غیرمعمول کشته شد.

 پیکر بی‌جان این بازیگر ۲۷ ساله روبه‌روی خانه‌اش پیدا شد. به گفته مقامات مسئول او در تصادف با ماشین خودش کشته شده است.

مرگ بازیگران علت مرگ بازیگران حوادث واقعی تصادف بازیگران اخبار آمریکا

به گفته پلیس یلچین در شیب تند جاده کنار خانه‌اش از ماشین پیاده می‌شود، اما به دلیلی خودرو در جای خود ثابت نمانده و عقب عقب به سمت این بازیگر حرکت می‌کند. بازیگر «آلفا داگ» با برخورد ماشین به دیوار آجری و درب فلزی کوبیده می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

انتشار خبر درگذشت این بازیگر جوان با واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.جاستین لین که در سومین حضور یلچین در «پیشتازان فضا» کارگردان فیلم بود، توئیت کرد: «هنوز در شوک به سرمی‌برم. شور و اشتیاق وجودت تا همیشه با کسانی که شانس آشنایی با تو را داشتند همراه است.»

جان چو از دیگر بازیگران پیشتازان فضا در توییتر نوشت:‌ «آنتون یلچین را خیلی دوست داشتم. او هنرمندی واقعی بود: کنجکاو، زیبا و شجاع. او یک دوست عالی و یک پسر فوق العاده بود. خبر درگذشتش ویرانم کرد.»

یلچین بیشتر برای بازی در نقش شخصیت چخوف در سری فیلم‌های «پیشتازان فضا» از جمله «پیشتازان فضا» در سال ۲۰۰۹، «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» در سال ۲۰۱۳ و فیلم تازه «پیشتازان فضا ماوراء» شناخته می‌شد. «پیشتازان فضا ماوراء» از ۲۲ جولای اکران می‌شود.

یلچین که در روسیه به دنیا آمده بود، در خردسالی به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او خیلی زود و در نوجوانی با بازی در فیلم‌ «دل‌ها در آتلانتیس» کنار آنتونی هاپکینز در سال ۲۰۰۱ و فیلم «خانۀ دی» کنار رابین ویلیامز در سال ۲۰۰۴ به شهرت رسید. او پس از آن در فیلم‌های بسیاری چون «چارلی بارتلت»، «نابودگر، رهایی» و «تنها عاشق‌ها زنده می‌مانند» نقش‌آفرینی کرد.

اولیویا وایلد درباره او نوشت: «آنتون یلچین استعدادی درخشان و فردی به راستی مهربان بود. هیچ‌گاه لبخند شیرنش را فراموش نمی‌کنم.»

خبر آنلاین

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 318 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:58

مراسم افطاری رئیس جمهور برگزار شد و چهره های ورزشی هم در آن حضور داشتند.

در مراسم افطاری رئیس جمهور چند چهره ورزشی دیده می شدند. عادل فردوسی پور ، علی دایی، علی پروین ، حمید استیلی و هادی ساعی از جمله چهره های ورزشی حاضر در مراسم بودند که تصویر آن را در زیر می بیند. سه چهره دعوت شده از بین ورزشی ها فوتبالی بودند که این نشان می داد رئیس جمهور به فوتبال علاقه زیادی دارد.

بیوگرافی علی دایی بیوگرافی عادل فردوسی پور افطاری رئیس جمهور افطاری حسن روحانی

بیوگرافی علی دایی بیوگرافی عادل فردوسی پور افطاری رئیس جمهور افطاری حسن روحانی

چهره های ورزشی در مراسم افطاری رئیس جمهور

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 462 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:58

امیرعلی نبویان Amirali nabavian با انتشار عکس همسرش بهار نوروزپور در اینستاگرام خبر ازدواجش را داد:

برای اولین بار در زندگی نمیدونستم چی بنویسم ، دست به دامن خواجه شیراز شدم و بدون قسم دادنش به شاخه نبات و متعلقین و متعلقات ( میدونم که شاید باور نکنین ولی به خداوند یکتا قسم ) غزلی اومد به این مطلع « گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس»

پی نوشت: جای خانواده هامون در این عکس خالی

پی تر نوشت: جای همه شما دویست و بیست و پنج هزار و خرده ای رفیق با وفای با حال خالی My real fans are my family

پی ترین نوشت: این هیچ ربطی به بمب نداره.و بمبمون یه موضوع کاریه که در شرف ترکیدنه. به هم احترام بذاریم و همدیگه رو دوست داشته باشیم تا رستگار شویم

همسر مجریان همسر بازیگران همسر امیرعلی نبویان بیوگرافی بهار نوروزپور بیوگرافی امیرعلی نبویان اینستاگرام امیرعلی نبویان amirali nabavianinstagram amiralinabavian

امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر هم ازدواج کرد. او این خبر را در صفحۀ اینشتاگرامش منتشر کرد. نبویان متولد ۲ فروردین ۱۳۵۹ در آمل می‌باشد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی برق از دانشگاه مازندران بوده و شهرتش را از برنامهٔ تلویزیونی رادیو هفت بدست آورد. او علاوه بر اجرا در برنامه‌های تلویزیون، نویسنده نیز می‌باشد و چهار کتاب شامل مجموعهٔ قصه‌های امیرعلی از وی منتشرشده است.

همسر مجریان همسر بازیگران همسر امیرعلی نبویان بیوگرافی بهار نوروزپور بیوگرافی امیرعلی نبویان اینستاگرام امیرعلی نبویان amirali nabavian

عکس امیرعلی نبویان و همسرش در اینستاگرام

همسر مجریان همسر بازیگران همسر امیرعلی نبویان بیوگرافی بهار نوروزپور بیوگرافی امیرعلی نبویان اینستاگرام امیرعلی نبویان amirali nabavian

بهار نوروز پور قائم مقام مدیرعامل آژانس تبلیغاتی است

همسر مجریان همسر بازیگران همسر امیرعلی نبویان بیوگرافی بهار نوروزپور بیوگرافی امیرعلی نبویان اینستاگرام امیرعلی نبویان amirali nabavian

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 476 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:46

تصادف پورشه در سوادکوه

امیر نجفی دو عکس از تصادف خودروی پورشه با بلوک های سیمانی در منطقه هفت تن سواد کوه در استان مازندران ارسال کرده است.

این حادثه خسارت جانی نداشته است.

عکس تصادف خودرو تصادف خودرو لوکس تصادف خودرو گرانقیمت تصادف پورشه اخبار سوادکوه

عکس تصادف خودرو تصادف خودرو لوکس تصادف خودرو گرانقیمت تصادف پورشه اخبار سوادکوه

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 409 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:46

حسین محب‌اهری از شروع دوباره بیماری سرطان خود خبر داد و گفت: بیماری سرطان، طحال، کسیه صفرا، ریه راست، اطراف مثانه و روده‌هایم را درگیر کرده است.

همسر حسین محب اهری علائم و درمان سرطان ریه درمان سرطان روده بیوگرافی حسین محب اهری بیماری بازیگران

حسین محب‌اهری از عود کردن دوباره بیماری خود گفت و ادامه داد: بخش‌های شکم و لگن‌ام درگیر این بیماری شده اما مهم‌تر از همه سرطان ریه راست است که اذیت می‌کند و گرنه طحال و کیسه صفرا را می‌توان خارج کرد و ظاهرا مشکلی هم پیش نمی‌آید.

این بازیگر قدیمی تئاتر و تلویزیون که هنوز روحیه و انرژی بسیار زیادی دارد، از بیماری خود به عنوان یک مشکل طبیعی یاد کرد و گفت: زندگی همین است دیگر؛ بیماری هم جزوی از آن است. من قبلا هم برای بیماری سرطان غدد لنفاوی دو بار جراحی شدم.

محب‌اهری ادامه داد: تا حالا چهار بار شیمی درمانی و دو بار جراحی کرده‌ام و این بار پنجم شیمی درمانی است که حالا پرتو درمانی هم به آن اضافه شده است؛ که تجربه خوبی است!

او با اشاره به شروع آزمایشات خود از هفته گذشته، گفت: از یکشنبه هفته گذشته سونوگرافی و چند آزمایش را شروع کرده‌ام و منتظر انجام سی‌تی‌اسکن و نتیجه آن هستم تا پزشکان براساس آن، داروها و اقدامات مورد نیاز را تجویز کنند.

محب‌اهری که هم اکنون مشغول بازی در سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم است، گفت: اکنون در همدان مشغول فیلمبرداری این سریال هستیم، ولی به زودی برای سی‌تی‌اسکن به تهران برمی‌گردم، جواب را می‌گیرم و برمی‌گردم سر فیلمبرداری تا دکتر تشخیص دهد آیا می‌توانم در همدان شیمی درمانی و پرتودرمانی کنم یا اینکه باید سه روز در هفته بیایم تهران این کارها را انجام دهم و به سر فیلمبرداری برگردم.

همسر حسین محب اهری علائم و درمان سرطان ریه درمان سرطان روده بیوگرافی حسین محب اهری بیماری بازیگران

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که با روحیه‌ای بالا از بیماری خود صحبت می‌کرد، گفت: الان دارم بیشتر به کارم فکر می‌کنم و برای اینکه مجبور شدم پیشنهاد بازی در دو نمایش را رد کنم ناراحتم.

حسین محب‌اهری که امسال از ۸ فروردین، در دو تئاتر به ایفای نقش پرداخته بود، اظهار داشت: برنامه‌ام این است که در پایان سریال علی‌البدل، در دو نمایش دیگر هم بازی کنم، تا تعداد تئاترهای سال ۹۵ را به چهار نمایش برسانم.

ایلنا

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 378 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:46

یک خواننده پس از پایان اجرای کنسرتش به ضرب گلوله به قتل رسید.

الخاندرو فوئنتس، خواننده ۴۵ ساله خارج از استدیو شیکاگو پس از شلیک ۳ گلوله به صورتش به قتل رسید.

او پس از حادثه جانش را از دست داد اما به دلیل اینکه خانواده‌اش از مکزیک به مراسم دفنش برسند او را به دستگاه‌های تنفس مصنوعی وصل کرده بودند.

سفر به آمریکا زندگی در آمریکا حوادث آمریکا اخبار شیکاگو اخبار آمریکا

به گزارش دیلی‌میل هنگامی که الخاندرو خارج از استدیو در ماشینش بود قاتل به وی حمله می‌کند و سعی می‌کند او را از خودرویش بیرون بکشد اما او مقاومت می‌کند ولی هنگامی که اسلحه را از کمرش بیرون می‌کشد او از ماشین خارج شد و همان موقع مورد اصابت ۳ گلوله قرار گرفت.

سفر به آمریکا زندگی در آمریکا حوادث آمریکا اخبار شیکاگو اخبار آمریکا

قاتل از دست پلیس گریخته و پلیس هیچ اطلاعاعی از وی ندارد و حتی مظنونی هم در پرونده ثبت نشده‌است.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 348 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:45

در درگیری با اعضای گروهک تروریستی جیش العدل در منطقه خاش، ۵ تن از عوامل این گروهک به هلاکت رسیدند.

سخنگوی نیروی انتظامی، سردار سعید منتظرالمهدی با تائید خبر درگیری نیروهای پلیس با یکی از تیم‌های تروریستی گروهک جیش العدل اعلام کرد در این درگیری در منطقه خاش، ۵ تن از عوامل این گروهک به هلاکت رسیدند.

همچنین ماموران پلیس از اعضای این گروهک که قصد انجام عملیات تروریستی در عمق کشور را داشتند، مقادیر متنابهی مواد منفجره کشف کردند.

تصاویر زیر که ایرنا منتشر کرده است تجهیزات و اجساد گروهک تروریستی جیش العدل را پس از درگیری با نیروی انتظامی نشان می دهد.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 346 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:39

ساعت بازی ها و تاریخ برگزاری یورو ۲۰۱۶ ، گروه بندی و نتایج و جدول بازیهای جام ملتهای اروپا ۲۰۱۶

برنامه مسابقات جام ملت های اروپا سال ۲۰۱۶ فرانسه به شرح ذیل است.

نتایج یورو 2016 ساعت بازی های یورو 2016 جدول یورو 2016 برنامه یورو 2016 به وقت ایران برنامه و نتایج جام ملت های اروپا اخبار فرانسه

این برای سومین بار است که فرانسه میزبانی یورو را برعهده می گیرد، آنها دو بار نیز قهرمان این مسابقات شده اند. یورو ۲۰۱۶، دهم ژوئن با بازی تیم های فرانسه و رومانی در ورزشگاه استاد دو فرانس آغاز می شود و در تاریخ ده جولای به پایان می رسد. این برای اولین بار است که یورو، با حضور ۲۴ تیم انجام می شود.

نتایج یورو 2016 ساعت بازی های یورو 2016 جدول یورو 2016 برنامه یورو 2016 به وقت ایران برنامه و نتایج جام ملت های اروپا اخبار فرانسه

برنامه و نتایج کامل این رقابت ها به شرح زیر است:

دور سوم گروهی

یکشنبه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد ۱۳۹۵): شهر لیل، سوئیس – فرانسه، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه اول)

سوئیس ۰-۰  فرانسه

یکشنبه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد ۱۳۹۵): شهر لیون، رومانی – آلبانی، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه اول)

رومانی ۰- ۱  آلبانی

دوشنبه ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۳۹۵): شهر تولوز، روسیه – ولز، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه دوم)

دوشنبه ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۳۹۵): شهر سنت اتین، اسلواکی – انگلیس، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه دوم)

سه شنبه ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۳۹۵): شهر پاریس، ایرلند شمالی – آلمان، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه سوم)

سه شنبه ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۳۹۵): شهر مارسی، اوکراین – لهستان، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه سوم)

سه شنبه ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۳۹۵): شهر بوردو، کرواسی – اسپانیا، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه چهارم)

سه شنبه ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۳۹۵): شهر لن، جمهوری چک – ترکیه، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه چهارم)

چهارشنبه ۲۲ ژوئن (۲ تیر ۱۳۹۵): شهر لیون، مجارستان – پرتغال، ساعت۲۳:۳۰  (گروه پنجم)

چهارشنبه ۲۲ ژوئن (۲ تیر ۱۳۹۵): شهر سنت دنی،ایسلند – اتریش، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه پنجم)

چهارشنبه ۲۲ ژوئن (۲ تیر ۱۳۹۵): شهر نیس، سوئد – بلژیک، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه ششم)

چهارشنبه ۲۲ ژوئن (۲ تیر ۱۳۹۵): شهر لیل، ایتالیا – ایرلند شمالی، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه ششم)

جدول یورو ۲۰۱۶  – گروه A

۱فرانسه۳۲۱۰۴۱۳۷
۲سوئیس۳۱۲۰۲۱۱۵
۳آلبانی۳۱۰۲۱۳۳
۴رومانی۳۰۱۲۲۴۱

جدول یورو ۲۰۱۶  – گروه B

۱انگلیس۲۱۱۰۳۲۱۴
۲اسلواکی۲۱۰۱۳۳۰۳
۳ولز۲۱۰۱۳۳۰۳
۴روسیه۲۰۱۱۲۳۱

جدول یورو ۲۰۱۶  – گروه C

۱آلمان۲۱۱۰۲۰۲۴
۲لهستان۲۱۱۰۱۰۱۴
۳ایرلند شمالی۲۱۰۱۲۱۱۳
۴اوکراین۲۰۰۲۰۴۰

جدول یورو ۲۰۱۶  – گروه E

۱ایتالیا۲۲۰۰۳۰۳۶
۲بلژیک۲۱۰۱۳۲۱۳
۳سوئد۲۰۱۱۱۲۱
۴جمهوری ایرلند۲۰۱۱۱۴۱

جدول یورو ۲۰۱۶  – گروه E

۱ایتالیا۲۲۰۰۳۰۳۶
۲جمهوری ایرلند۱۰۱۰۱۱۰۱
۳سوئد۲۰۱۱۱۲۱
۴بلژیک۱۰۰۱۰۲۰

جدول یورو ۲۰۱۶  – گروه F

۱مجارستان۲۱۱۰۳۱۲۴
۲ایسلند۲۰۲۰۲۲۰۲
۳پرتغال۲۰۲۰۱۱۰۲
۴اتریش۲۰۱۱۰۲۱

دور دوم گروهی

چهارشنبه ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۳۹۵): شهر لیل، روسیه – اسلواکی، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه اول)

روسیه  ۱ – ۲   اسلواکی

چهارشنبه ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۳۹۵): شهر پاریس، رومانی – سوئیس، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه اول)

رومانی  ۱ – ۱  سوئیس

چهارشنبه ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۳۹۵): شهر مارسی، فرانسه – آلبانی، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه دوم)

فرانسه  ۲ – ۰  آلبانی

پنج شنبه ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد ۱۳۹۵): شهر لن، انگلیس – ولز، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه دوم)

انگلیس  ۲ – ۱  ولز

پنج شنبه ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد ۱۳۹۵): شهر لیون، اوکراین – ایرلند شمالی، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه سوم)

اکراین  ۰ – ۲   ایرلند شمالی

پنج شنبه ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد ۱۳۹۵): شهر سنت دنی، آلمان – لهستان، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه سوم)

آلمان ۰  -۰  لهستان

چمعه ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۳۹۵): شهر تولوز،ایتالیا – سوئیس، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه چهارم)

ایتالیا  ۱-۰  سوئیس

جمعه ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۳۹۵): شهر سنت اتین،جمهوری چک – کرواسی، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه چهارم)

جمهوری چک  ۲ – ۲  کرواسی

جمعه ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۳۹۵): شهر نیس،اسپانیا – ترکیه، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه پنجم)

اسپانیا  ۳-۰  ترکیه

شنبه ۱۸ زوئن (۲۹ خرداد ۱۳۹۵): شهر بوردو، بلژیک – ایرلند شمالی، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه پنجم)

بلژیک  ۳- ۰   ایرلند شمالی

شنبه ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد ۱۳۹۵): شهر مارسی، ایسلند – مجارستان، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه ششم)

ایسلند  ۱-۱  مجارستان

شنبه ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد ۱۳۹۵): شهر پاریس، پرتغال – اتریش، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه ششم)

پرتغال  ۰-۰   اتریش

………………….

نتایج کامل دور نخست مرحله گروهی

جمعه ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ۱۳۹۵): شهر سنت دنی، فرانسه – رومانی، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه اول)

فرانسه ۲ – ۱ رومانی

شنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد ۱۳۹۵): شهر لنس، آلبانی – سوئیس، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه اول)

آلبانی ۰ – ۱ سوئیس

شنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد ۱۳۹۵): شهر بوردو، ولز – اسلواکی، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه دوم)

ولز ۲ – ۱ اسلواکی

شنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد ۱۳۹۵): شهر مارسی، انگلیس – روسیه، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه دوم)

انگلیس ۱ – ۱ روسیه

یکشنبه ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۵): شهر پاریس، ترکیه – کرواسی، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه سوم)

ترکیه ۰ – ۱ کرواسی

یکشنبه ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۵): شهر نیس، لهستان – ایرلند شمالی، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه سوم)

لهستان ۱ – ۰ ایرلند شمالی

یکشنبه ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۵): شهر لیل، آلمان – اوکراین، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه چهارم)

آلمان ۲ – ۰ اوکراین

دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۵): تولوز، اسپانیا – جمهوری چک، ساعت ۱۷:۳۰ (گروه چهارم)

 اسپانیا ۱ – ۰  جمهوری چک

دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۵): سنت دنی، ایرلند جنوبی – سوئد، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه پنجم)

ایرلند جنوبی ۱ – ۱  سوئد

دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۵): لیون، بلژیک – ایتالیا، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه پنجم)

بلژیک  ۰ – ۲  ایتالیا

سه شنبه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد ۱۳۹۵): بوردو، اتریش – مجارستان، ساعت ۲۰:۳۰ (گروه ششم)

اتریش ۰  – ۲  مجارستان

سه شنبه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد ۱۳۹۵): سنت اتین، پرتغال – ایسلند، ساعت ۲۳:۳۰ (گروه ششم)

پرتغال  ۱ – ۱  ایسلند

…………………..

مرحله یک هشتم نهایی

شنبه ۲۵ ژوئن (۵ تیر ۱۳۹۵): شهر سنت اتین، تیم دوم گروه اول – تیم دوم گروه سوم، ساعت ۱۷:۳۰ (بازی اول)

شنبه ۲۵ ژوئن (۵ تیر ۱۳۹۵):شهر پاریس، برنده گروه دوم – تیم سوم گروه اول/سوم/چهارم، ساعت ۲۰:۳۰ (بازی دوم)

شنبه ۲۵ ژوئن (۵ تیر ۱۳۹۵): شهر لن، برنده گروه چهارم – تیم سوم گروه دوم/پنجم/ششم، ساعت ۲۳:۳۰ (بازی سوم)

یکشنبه ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۱۳۹۵): شهر لیون، برنده گروه اول – تیم سوم گروه سوم/چهارم/پنجم، ساعت ۱۷:۳۰ (بازی چهارم)

یکشنبه ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۱۳۹۵): شهر لیل، برنده گروه سوم – تیم سوم گروه اول/دوم/ششم،ساعت ۲۰:۳۰ (بازی پنجم)

یکشنبه ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۱۳۹۵): شهر تولوز، برنده گروه ششم – تیم دوم گروه پنجم،ساعت ۲۳:۳۰ (بازی ششم)

دوشنبه ۲۷ ژوئن (۷ تیر ۱۳۹۵): شهر سنت دنی، برنده گروه پنجم – تیم دوم گروه چهارم، ساعت ۲۰:۳۰ (بازی هفتم)

دوشنبه ۲۷ ژوئن (۷ تیر ۱۳۹۵): شهر نیس، تیم دوم گروه دوم – تیم دوم گروه ششم، ساعت ۲۳:۳۰ (بازی هشتم)

مرحله یک چهارم نهایی

پنجشنبه ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر ۱۳۹۵): شهر مارسی، برنده بازی اول – برنده بازی سوم، ساعت ۲۳:۳۰ (یک چهارم نهایی اول)

جمعه ۲ جولای (۱۱ تیر ۱۳۹۵): شهر لیل، برنده بازی دوم – برنده بازی ششم، ساعت ۲۳:۳۰ (یک چهارم نهایی دوم)

شنبه ۳ جولای (۱۲ تیر ۱۳۹۵): شهر بوردو، برنده بازی پنجم – برنده بازی هفتم، ساعت ۲۳:۳۰ (یک چهارم نهایی سوم)

یکشنبه ۴ جولای (۱۳ تیر ۱۳۹۵): شهر سنت دنی، برنده بازی چهارم – برنده بازی هشتم، ساعت ۲۳:۳۰ (یک چهارم نهایی چهارم)

مرحله نیمه نهایی

چهارشنبه ۶ جولای (۱۶ تیر ۱۳۹۵): شهر لیون، برنده یک چهارم نهایی اول – برنده یک چهارم نهایی دوم، ساعت ۲۳:۳۰ (نیمه نهایی اول)

پنج شنبه ۷ جولای (۱۷ تیر ۱۳۹۵): شهر مارسی، برنده یک چهارم نهایی سوم – بنرده یک چهارم نهایی چهارم، ساعت ۲۳:۳۰ (نیمه نهایی دوم)

فینال

یکشنبه ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۳۹۵)، شهر سنت دنی، برنده نیمه نهایی اول – برنده نیمه نهایی دوم، ساعت ۲۳:۳۰

* تمامی ساعات به وقت تهران هستند.

کشور فرانسه میزبان جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ است و برای این میزبانی اگر نگوییم خون دل خورده به هر حال زحمت زیادی کشیده است. بسیاری از مردم فرانسه در زمان انتخاب این کشور به عنوان میزبان یورو ۲۰۱۶نسبت به این اتفاق معترض و معتقد بودند که با توجه به مشکلات عمیق اقتصادی و حتی سیاسی، دلیلی برای این همه هزینه در میزبانی از فوتبال اروپا وجود ندارد.

در هر حال سرزمینی که علی الادعا بر گردن فرهنگ و هنر و فلسفه حق دارد، این بار برای فوتبال هزینه کرده و البته خاک آن با توپ گرد این پدیده جهانی، بیگانه نیست. چند سالی است که نام پاری‌سن ژرمن بر سر زبان‌ها افتاده اما اگر لطف مرد قطری نبود، همچنان با شنیدن نام فوتبال فرانسه به یاد بندر مارسی و هواداران ریشه‌دار و تیم قدیمی المپیک مارسی فرانسه می افتادیم.

فوتبالی که پلاتینی دارد و تورام و دشان حق دارد خود را مدعی قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ بداند، هر چند این بار انگلیس تازه احیا شده و اسپانیای زخمی و آلمان همیشه مدعی در کنار ایتالیای بی سر و صدا و بلژیک پدیده نیز حضور دارند.

هر کشوری به بهانه میزبانی از یک اتفاق بین المللی حتی اگر فوتبالی و ورزشی نباشد، علاقه دارد خود را جهان معرفی کند، فرانسه نیز بیش از هر زمان دیگری تلاش می کند زبان خود را به عنوان یکی از زبان‌های زنده دنیا به بهانه یورو ۲۰۱۶ در ویترین این رقابت‌های دیدنی و جذاب اروپایی قرار دهد. موزه‌های جذاب، صنعت سینمای خاص و منحصر به فرد، کافی شاپ‌های معروفی که پاتوق بزرگان ادبیات معاصر و فلسفه غرب بوده و بالاخره برندهای پوشاک و عطر فرانسوی که در دنیا بی رقیب به نظر می‌رسند.

نتایج یورو 2016 ساعت بازی های یورو 2016 جدول یورو 2016 برنامه یورو 2016 به وقت ایران برنامه و نتایج جام ملت های اروپا اخبار فرانسه

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. این مسابقات قراراست در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ آغاز شده و در ۲۰ تیر ۱۳۹۵ به پایان برسد. تیم فوتبال اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است. اسپانیا دوبار به طور متوالی به این قهرمانی دست پیدا کرده است.

نتایج یورو 2016 ساعت بازی های یورو 2016 جدول یورو 2016 برنامه یورو 2016 به وقت ایران برنامه و نتایج جام ملت های اروپا اخبار فرانسه

فرانسه در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۱۰ در رقابت با دو کشور ایتالیا و ترکیه به عنوان میزبان انتخاب شد. بوردو٬ لان٬ لیل٬ لیون٬ مارسی٬ نیس٬ پاریس٬ سنت دنیس٬ سنت- اتین و تولوز این ده شهر به عنوان شهرهای میزبان این مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه انتخاب شد. این سومین میزبانی فرانسه برای مسابقات جام ملت‌های اروپا است. فرانسه در سال های ۱۹۶۰ و ۱۹۸۴ میزبان این مسابقات بوده است. تیم ملی فوتبال فرانسه دو بار در سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۰۰ قهرمان این مسابقات شد. از طرفی قهرمان این مسابقات حق شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ در کشور روسیه را به دست می آورد.

نتایج یورو 2016 ساعت بازی های یورو 2016 جدول یورو 2016 برنامه یورو 2016 به وقت ایران برنامه و نتایج جام ملت های اروپا اخبار فرانسه

برای اولین بار، این مسابقات با ۲۴ تیم برگزار می‌شود. پیش از این از سال ۱۹۹۶ مسابقات در قالب ۱۶ تیمی برگزار می‌شد. بر اساس ساختار جدید مسابقات تیم‌ها در شش گروه چهار تیمی قرار می‌گیرند. از هر گروه دو تیم اول به همراه چهار تیم برتر رده سوم مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود می‌کنند. مرحله حذفی این مسابقات با شانزده تیم برگزار می‌شود و به ترتیب با برگزاری تک مسابقه بین دو تیم تا مرحله فینال پیش می‌رود.

نتایج یورو 2016 ساعت بازی های یورو 2016 جدول یورو 2016 برنامه یورو 2016 به وقت ایران برنامه و نتایج جام ملت های اروپا اخبار فرانسه

دیدارهای مرحله مقدماتی این دوره با حضور ۵۳ تیم برگزار شد. این ۵۳ تیم برای کسب ۲۳ سهمیه به رقابت پرداختند. ۵۳ تیم در هشت گروه شش تیمی و یک گروه پنج تیم قرار گرفتند. تیم اول هر گروه و تیم نایب قهرمان هرگروه بعلاوه تیم برتر سوم مرحله گروهی به طور مستقیم به این مسابقات صعود کردند.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 377 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:38

زمان و تاریخ برگزاری لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶ ، برنامه ، جدول و گروه بندی لیگ جهانی والیبال

مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال با حضور ۱۲ تیم از ۲۷ خرداد تا ۱۳ تیرماه پیگیری می‌شود و پس از پایان مرحله گروهی، پنج تیم برتر جدول به همراه لهستان به عنوان میزبان به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

جدول لیگ جهانی والیبال برنامه لیگ جهانی والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ جهانی والیبال world league volleyball 2016

world league volleyball 2016

فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان ۱۲ تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ هستند.

 برنامه دیدارهای گروه F1 به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳ تیرماه

* ایران – بلغارستان ، ساعت ۱۸:۳۰
* برزیل – صربستان، ساعت ۲۱:۳۰

جمعه ۴ تیرماه

* برزیل – ایران، ساعت ۱۸:۳۰
* صربستان – بلغارستان، ساعت ۲۱:۳۰

شنبه ۵ تیرماه

* بلغارستان – برزیل، ساعت ۱۸:۳۰
* ایران – صربستان، ساعت ۲۱:۳۰

جدول لیگ جهانی والیبال (۲۰۱۶) – سطح A

تیمامتیازمسابقاتجزئیات نتایجستپوئن
بازیبردباخت۳
۰
۳
۱
۳
۲
۲
۳
۱
۳
۰
۳
بردهباختهمعدلبردهباختهمعدل
۱صربستان۹۳۳۰۳۹۰Max۲۳۹۲۰۳۱٫۱۷۷
۲برزیل۹۳۳۰۲۱۹۱۹٫۰۰۰۲۵۱۲۰۰۱٫۲۵۵
۳فرانسه۷۳۲۱۲۱۸۳۲٫۶۶۷۲۵۴۲۱۶۱٫۱۷۶
۴ایتالیا۶۳۲۱۲۱۶۳۲٫۰۰۰۲۱۳۲۰۰۱٫۰۶۵
۵روسیه۶۳۲۱۱۱۱۶۴۱٫۵۰۰۲۴۱۲۲۹۱٫۰۵۲
۶آمریکا۶۳۲۱۲۱۷۵۱٫۴۰۰۲۸۰۲۷۸۱٫۰۰۷
۷بلژیک۵۳۲۱۱۱۱۶۵۱٫۲۰۰۲۳۸۲۴۶۰٫۹۶۷
۸لهستان۳۳۱۲۱۲۳۷۰٫۴۲۹۲۲۰۲۳۱۰٫۹۵۲
۹ایران۲۳۱۲۱۱۱۴۸۰٫۵۰۰۲۴۷۲۸۲۰٫۸۷۶
۱۰آرژانتین۱۳۰۳۱۱۱۳۹۰٫۳۳۳۲۵۵۲۷۳۰٫۹۳۴
۱۱بلغارستان۰۳۰۳۲۱۲۹۰٫۲۲۲۲۳۲۲۶۹۰٫۸۶۲
۱۲استرالیا۰۳۰۳۳۰۹۰٫۰۰۰۱۸۶۲۲۹۰٫۸۱۲

هفته نخست (۲۷ تا ۳۰ خرداد)

نتایج کامل هفته نخست لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۶ در سطح یک به شرح زیر است:

* گروه اول : استرالیا، فرانسه، ایتالیا و بلژیک، مسابقات در ورزشگاه المپیک پارک شهر سیدنی
فرانسه ۳ – ایتالیا صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸)
استرالیا صفر – بلژیک ۳ (۲۷ بر ۲۹، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)
بلژیک صفر – ایتالیا ۳ (۱۵ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)
استرالیا صفر – فرانسه ۳ (۱۴ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)
فرانسه ۲ – بلژیک ۳ (۲۵ بر ۱۳، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۱، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۱۵)
استرالیا صفر – ایتالیا ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

* گروه دوم: برزیل، ایران، آرژانتین و آمریکا، میزبان شهر ریودوژانیرو: ورزشگاه کاریوکا
برزیل ۳ – ایران صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۸ بر ۲۶)
آمریکا ۳ – آرژانتین یک (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)
برزیل ۳ – آرژانتین صفر (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۶ بر ۲۴)
آمریکا ۳ – ایران یک (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴)
ایران ۳ – آرژانتین ۲ (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰، ۲۱ بر ۲۵، ۱۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱)
برزیل ۳ – آمریکا یک (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)

* گروه سوم: روسیه، بلغارستان، لهستان و صربستان، میزبان شهر کالینینگراد: ورزشگاه دی اس یانتارنی
بلغارستان یک – لهستان ۳ (۲۵ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)
روسیه صفر – صربستان ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۳۲ بر ۳۴ و ۱۷ بر ۲۵)
بلغارستان صفر – صربستان ۳ (۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۷ و ۱۸ بر ۲۵)
روسیه ۳ – لهستان صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲)
صربستان ۳ – لهستان صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳)
روسیه ۳ – بلغارستان یک (۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲)

برنامه هفته اول لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۶ به وقت ایران
گروهتیمنتیجهنتیجهتیمتاریخساعت
Bایران۰۳برزیل۲۷ خرداد۲۱:۴۰
Bامریکا ۳ ۱آرژانتین۲۸ خرداد۰۰:۴۵
Aایتالیا ۰ ۳فرانسه۲۸ خرداد۱۲:۴۰
Aبلژیک۳ ۰استرالیا۲۸ خرداد۱۵:۱۰
Cلهستان۳ ۱بلغارستان۲۸ خرداد۱۹:۱۰
Bآرژانتین ۰ ۳برزیل۲۸ خرداد۲۱:۴۰
Cصربستان ۳ ۰روسیه۲۸ خرداد۲۱:۴۰
Bایران ۱ ۳آمریکا۲۹ خرداد۰۰:۴۵
Aایتالیا ۳ ۰بلژیک۲۹ خرداد۱۲:۱۰
Aفرانسه ۳ ۰استرالیا۲۹ خرداد۱۴:۴۰
Cصربستان ۳ ۰بلغارستان۲۹ خرداد۱۹:۱۰
Cلهستان ۰ ۳روسیه۲۹ خرداد۲۱:۴۰
Bآرژانتین ۲ ۳ایران۳۰ خرداد۴:۰۰
Bآمریکا ۱۳برزیل۳۰ خرداد۵:۴۰
Aفرانسه ۲ ۳بلژیک۳۰ خرداد۷:۱۰
Aایتالیا ۳ ۰استرالیا۳۰ خرداد۹:۴۰
Cلهستان ۰ ۳صربستان۳۰ خرداد۱۹:۱۰
Cبلغارستان۱ ۳روسیه۳۰ خرداد۲۱:۴۰

 

جدول لیگ جهانی والیبال برنامه لیگ جهانی والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ جهانی والیبال world league volleyball 2016

هفته دوم (سوم تا ششم تیرماه)

گروه اول: لهستان، روسیه، فرانسه و آرژانتین
میزبان کشور لهستان شهر و ورزشگاه هنوز مشخص نشده است
جمعه چهارم تیر: روسیه – فرانسه (ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه) و لهستان – آرژانتین (ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه)
شنبه پنجم تیر: فرانسه – آرژانتین (ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه و لهستان – روسیه (ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه)
یکشنبه ششم تیر: آرژانتین – روسیه (ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه و لهستان – فرانسه (ساعت ۲۰ و ۱۰)

گروه دوم: ایتالیا، آمریکا، بلژیک و استرالیا
میزبان ایتالیا شهر رم ورزشگاه پالالوتوماتیکا
جمعه چهارم تیر: بلژیک – آمریکا (ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه) و استرالیا – ایتالیا (ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)
شنبه پنجم تیر: آمریکا – استرالیا (ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه) و ایتالیا – بلژیک (ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)
یکشنبه ششم تیر: استرالیا – بلژیک (ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه) و آمریکا – ایتالیا (ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)

 گروه سوم، صربستان، برزیل، بلغارستان و ایران
میزبان صربستان شهر بلگراد سالن پی اونیر
پنج شنبه سوم تیر: ایران – بلغارستان (ساعت ۱۶) و برزیل – صربستان (ساعت ۱۹)
جمعه چهارم تیر: برزیل – ایران (ساعت ۱۶) و صربستان – بلغارستان (ساعت ۱۹)
شنبه پنجم تیر: بلغارستان – برزیل (ساعت ۱۶) و ایران – صربستان (ساعت ۱۹)

هفته سوم (یازدهم تا سیزدهم تیرماه)

گروه اول: فرانسه، بلژیک، لهستان و برزیل
میزبان فرانسه شهر نانسی، سالن پالا دیسپوق ژون وی
جمعه یازدهم تیر: برزیل – لهستان (ساعت ۱۵) و فرانسه – بلژیک (ساعت ۱۸)
شنبه دوازدهم تیر: برزیل – بلژیک (ساعت ۱۵) و فرانسه – لهستان (ساعت ۱۸)
یکشنبه سیزدهم تیر: بلژیک – لهستان (ساعت ۱۵) و فرانسه – برزیل (ساعت ۱۸)

گروه دوم: آمریکا، بلغارستان، روسیه و استرالیا
میزبان آمریکا شهر دالاس، ورزشگاه کی بیلی هاتچسن
جمعه یازدهم تیر: استرالیا – روسیه (ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه) و آمریکا – بلغارستان (ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه)
شنبه دوازدهم تیر: بلغارستان – روسیه (ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه) و آمریکا – استرالیا (ساعت ۱۹ و ۴۰)
یکشنبه سیزدهم تیر: آمریکا – روسیه (ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه) و بلغارستان – استرالیا (ساعت ۱۵ و ۱۰)

گروه سوم: ایران، ایتالیا، آرژانتین و صربستان
میزبان ایران شهر تهران سالن ۱۲ هزار نفری آزادی
جمعه یازدهم تیر: ایتالیا – آرژانتین (ساعت ۱۸) و ایران – صربستان (ساعت ۲۱)
شنبه دوازدهم تیر: صربستان – آرژانتین (ساعت ۱۸) و ایران – ایتالیا (ساعت ۲۱)
یکشنبه سیزدهم تیر: ایتالیا – صربستان (ساعت ۱۸) و ایران – آرژانتین (ساعت ۲۱)

تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۶ چهارمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را در حالی تجربه می کند که این رقابت ها در سال برگزاری المپیک در فشرده ترین زمان ممکن برگزاری می شود.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با هدف صرفه جویی در زمان و افزایش هیجان، بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی را نسبت به ادوار گذشته متفاوت برگزار خواهد کرد. سال ۲۰۱۶ بازی های المپیک نیز برگزار می شود و به همین دلیل فدراسیون جهانی والیبال برای لیگ جهانی این سال فرمول جدیدی طراحی کرد که تیم های شرکت کننده در لیگ جهانی فرصت لازم برای استراحت و آماده سازی خود برای حضور در المپیک را نیز داشته باشند.

به همین دلیل فدراسیون جهانی والیبال تدبیری اندیشید تا برخلاف دوره های گذشته که لیگ جهانی در مدت ۲ ماه پیگیری می شد، در سال ۲۰۱۶ این رقابت ها در یک دوره یک ماهه ۲۸ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۱۳۹۵با فرمول و قالب جدید (به سبک رقابت های جایزه بزرگ زنان) برگزار شود.

بر اساس قالب جدید لیگ جهانی در سال ۲۰۱۶ با حضور ۳۶ تیم در ۳ سطح یک، دو و سه برگزار می شود که اسامی تیم های شرکت کننده در هر سطح به قرار زیر است:

سطح یک: فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان

سطح دو: هلند، پرتغال، ترکیه، اسلواکی، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، کوبا، کانادا، چین، مصر و جمهوری چک

سطح سه: تونس، ونزوئلا، اسوانی، قطر، آلمان، مکزیک، اسپانیا، مونته نگرو، پرتوریکو، چین تایپه، قزاقستان و یونان

سال گذشته سطح یک لیگ جهانی با حضور هشت تیم برگزار شد، اما در سال ۲۰۱۶ این تعداد به ۱۲ تیم افزایش یافت. در سطح یک ۱۲ تیم به ۹ گروه ۴ تیمی متفاوت تقسیم شده اند. یعنی تیم های هر گروه در سه هفته دور مقدماتی متفاوت هستند.

هر هفته ۳ تیم میزبان گروه خود هستند و تیم ها به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند. مجموع تمام نتایج و امتیازات ۹ گروه در یک جدول رده بندی قرار می گیرد.

پس از پایان مرحله گروهی، تیم میزبان فینال همراه با ۵ تیم برتر جدول به مرحله فینال (Final 6) صعود می کنند. مرحله فینال در هفته پنجم لیگ جهانی برگزار می شود.

فرمول مرحله فینال نیز مانند دوره های گذشته است. ۶ تیم راه یافته به فینال (Final 6) به ۲ گروه ۳ تیمی تقسیم می شوند و ۲ تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی صعود می کند. سپس تیم های پیروز در فینال برای قهرمانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

در لیگ جهانی ۲۰۱۷، تیم قهرمان سطح دو ۲۰۱۶ به سطح یک صعود می کند و آخرین تیم سطح یک نیز به سطح دو سقوط خواهد کرد.

در سطح دو این دوره لیگ جهانی مانند سطح یک ۱۲ تیم شرکت کننده در ۹ گروه ۴ تیمی متفاوت حضور دارند. در هر هفته ۳ گروه به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و تیم میزبان فینال همراه با ۳ تیم برتر گروهی به مرحله فینال (Final 4) این سطح صعود می کند. مرحله فینال نیز هفته چهارم لیگ جهانی برگزار می شود.

در لیگ جهانی ۲۰۱۷، تیم قهرمان سطح سه ۲۰۱۶ به سطح دو صعود کند و آخرین تیم رده بندی سطح دو نیز به سطح سه سقوط می کند.

در سطح سه ۱۲ تیم حضور دارند اما در ۶ گروه ۴ تیمی به مصاف یکدگیر می روند. در هر هفته ۳ گروه به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و تیم میزبان فینال همراه با ۳ تیم برتر گروهی به مرحله فینال این سطح صعود می کند. مرحله فینال سطح سه هفته سوم لیگ جهانی برگزار می شود.

تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از لیگ جهانی والیبال در تاریخچه این رقابت ها از نظر افزایش تعداد بی نظیر است. در سال ۱۹۹۰ تعداد تیم های شرکت کننده هشت بود که در دو گروه با هم به رقابت پرداختند. در سال ۱۹۹۱ این تعداد به ده تیم افزایش یافت. از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ و سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ جهانی ۱۲ تیم بود. این تعداد در سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲، ۱۷ تیم بود. ۱۸ تیم در سال ۲۰۱۳ این رقابت ها حضور یافتند. این تعداد در سال ۲۰۱۴ به ۲۸ تیم رسید و در سال ۲۰۱۵ به ۳۲ تیم رسید و امسال (۲۰۱۶) ۳۶ تیم در لیگ جهانی حضور دارند که در نوع خود رکورد جدیدی است.

** پرافتخارترین های لیگ جهانی

آمار و ارقام نشان می دهد که تیم ملی والیبال برزیل با کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز در صدر پر افتخارترین های لیگ جهانی است. این تیم در سالهای ۱۹۹۳، ۲۰۰۱، ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ صاحب عنوان قهرمانی شده تا بیش از قبل خود را به عنوان قدرت اول این رقابتها معرفی کند.

تیم ایتالیا هم با ۸ مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز در رده دوم و روسیه با کسب ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۷ برنز در رده سوم پر افتخارترین تیم ها قرار دارد.

آمریکا نیز با دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز در رتبه چهارم قرار دارد و تیم های کوبا (یک طلا، پنج نقره و سه برنز)، هلند (سه مدال طلا، نقره و برنز)، فرانسه (دو مدال طلا و نقره)، لهستان (دو مدال طلا و برنز) و صربستان با چهار نقره و سه برنز در زمره افتخارآفرینان این رقابت ها هستند.

اما تیم ملی والیبال ایران که برای چهارمین بار در طول تاریخ مجوز حضور در رقابت های لیگ جهانی را به دست آورده است، امسال با هدف تثبیت جایگاه خود در سطح یک این رقابت ها با سرمربی جدید به میدان می رود.

تیم ایران در سال ۲۰۱۳ (نخستین حضور) با هدایت خولیو ولاسکو به مقام نهمی دست یافت، در سال ۲۰۱۴ (دومین حضور) با هدایت اسلوبودان کواچ عنوان چهارمی را به دست آورد و سال ۲۰۱۵ نیز در سومین حضور خود با اسلوبوان کواچ ضمن تثبیت جایگاه خود در جمع هشت تیم برتر، عملکرد خوبی نیز به نمایش گذاشت.

از میان تیم های آسیایی تیم های ژاپن، کره جنوبی و چین سه تیمی هستند که سابقه زیادی در لیگ جهانی دارند. کسب مقام ششمی در سالهای ۱۹۹۰، ۱۹۹۳ و ۲۰۰۸ از سوی تیم ژاپن و قرار گرفتن در همین رده در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ توسط تیم های کره جنوبی و چین بهترین مقام تیم های آسیایی درلیگ جهانی بوده است.

اما دیگر نماینده آسیا؛ استرالیا هم در سال ۱۹۹۹ (با نظر ویژه فدراسیون جهانی و به دلیل آمادگی جهت انجام بازی های آبرومند به عنوان میزبان المپیک ۲۰۰۰) برای اولین بار در لیگ جهانی حضور یافت و بین دوازده تیم، در رده دهم قرار گرفت. این تیم در سال ۲۰۱۴ دومین حضور خود را در لیگ جهانی به ثبت رساند و مسابقات را از سطح دو آغاز کرد که موفق شد با قهرمانی در این سطح، به جمع شش تیم مرحله نهایی سطح یک (۲۰۱۴) راه یافته و حضور خود در گروه بندی سطح یک رقابت های امسال را نیز هموار کند. استرالیا در ۲۰۱۵ نیز سومین حضور خود را تجربه کرد و امسال برای چهارمین بار در لیگ جهانی به میدان می رود.

رده بندی تیم ها در طول ادوار گذشته لیگ جهانی والیبال به شرح زیر است:

ژاپن ۱۹۹۰: ایتالیا، هلند، برزیل

ایتالیا ۱۹۹۱: ایتالیا، کوبا، روسیه

ایتالیا ۱۹۹۲ :ایتالیا، کوبا ، آمریکا

برزیل ۱۹۹۳ : برزیل، روسیه، ایتالیا

ایتالیا ۱۹۹۴ : ایتالیا، کوبا، برزیل

برزیل ۱۹۹۵ : ایتالیا، برزیل، کوبا

هلند ۱۹۹۶ : هلند، ایتالیا، روسیه

روسیه ۱۹۹۷ : ایتالیا، کوبا، روسیه

ایتالیا ۱۹۹۸ : کوبا، روسیه، هلند

آرژانتین ۱۹۹۹ : ایتالیا، کوبا، برزیل

هلند ۲۰۰۰ : ایتالیا، روسیه، برزیل

لهستان ۲۰۰۱ : برزیل، ایتالیا، روسیه

برزیل ۲۰۰۲ : روسیه، برزیل، یوگسلاوی

اسپانیا ۲۰۰۳ : برزیل، صربستان و مونته نگرو، ایتالیا

ایتالیا ۲۰۰۴ : برزیل، ایتالیا، صربستان و مونته نگرو

صربستان ۲۰۰۵ : برزیل، صربستان و مونته نگرو ، کوبا

روسیه ۲۰۰۶ : برزیل، فرانسه، روسیه

لهستان ۲۰۰۷ : برزیل، روسیه، آمریکا

برزیل ۲۰۰۸ : آمریکا، صربستان، روسیه

صربستان ۲۰۰۹ : برزیل، صربستان، روسیه

آرژانتین ۲۰۱۰ : برزیل، روسیه، صربستان

لهستان ۲۰۱۱ : روسیه، برزیل، لهستان

بلغارستان ۲۰۱۲ : لهستان، آمریکا، کوبا

آرژانتین ۲۰۱۳: روسیه ، برزیل ، ایتالیا

ایتالیا ۲۰۱۴: آمریکا، برزیل ، ایتالیا

برزیل ۲۰۱۵: فرانسه، صربستان و آمریکا

۲۰۱۶: ؟؟؟

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 327 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:38

فیش‌حقوق مدیرعامل بانک تجارت نشان می‌دهد که وی در آذر ماه سال ۱۳۹۴، رقم ۷۱۰ میلیون تومان به صورت خالص دریافت کرده که مجموع دریافتی در مدت ۲۱ ماه است.

مبلغ واریزی به عنوان مالیات وی به حساب خزانه تنها ۱۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که در واقع خالص دریافتی ۲۱ ماهه وی پس از حذف کسری‌ها، ۷۱۰ میلیون تومان بوده است.

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

همچنین طبق اسناد منتشر شده مدیرعامل بانک در سال ۹۳ یک میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد یک درصد از بانک تجارت دریافت کرده که ۴۵ برابر حقوق ماهیانه وی است.

همچنین فیش‌ مربوط به رئیس هیات مدیره که در سال ۹۳ به کار دعوت شد نشان می‌دهد که وی در دی ماه سال ۹۴ به غیر از فیش حقوقی، ۶۰۰ میلیون تومان با عناوین دیگر و به صورت خالص پس از کسورات مختلف از جمله اقساط وام قرض الحسنه (با یک درصد کارمزد و ۴۰ برابر حقوق) مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

در اطلاعیه بانک تجارت در این باره آمده است: مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک تجارت به ترتیب طی سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۹ از خدمت در بانک تجارت بازنشسته شده و در تاریخ نهم فروردین ماه ۱۳۹۳ با تصمیم نمایندگان قانونی سهامداران و تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سمت‌های یاد شده منصوب گردیده‌اند.

با توجه به مصوبه مورخ ۹۳/۱۲/۲۲ مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکار افتادگی و پس انداز کارکنان بانک‌ها در خصوص اعاده به خدمت افراد بازنشسته صرفا در سمت اعضای هیات مدیره، اداره جبران خدمات بانک تجارت با صدور یک سند حسابداری اقدام به بازگشت کلیه مبالغ واریزی به حساب نامبردگان با دو عنوان «حقوق بازنشستگی و شاغل به عنوان قراردادی» (در طول سالهای ۹۳ تا آذر۹۴) و واریز مجدد صرفاً یک حقوق به عنوان شاغل رسمی کرده است.

آنچه در سند مخدوش منتشره در برخی رسانه‌ها منعکس شده، مبلغ حقوق دریافتی نامبردگان نبوده، بلکه نشان دهنده کلیه اجزاء مبلغی است که بابت تطبیق و یکپارچه‌سازی حقوق دوران بازنشستگی و حقوق و مزایای ناشی از آغاز به کار مجدد (از تاریخ ۹۳/۰۱/۰۹ تا پایان آذر ماه ۹۴ به مدت ۲۱ ماه) به حساب بستانکار بانک (و نه حساب حقوقی نامبردگان) منظور شده است.

روابط عمومی بانک تجارت کلیه اسناد و مدارک مربوط به این موضوع را به وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان سهامداران عمده بانک تسلیم نموده و این آمادگی را دارد تا در صورت صدور دستور مراجع ذی‌صلاح، به منظور تنویر افکار هم میهنان شریف و اطمینان و استواری اعتماد سهامداران و مشتریان ارجمند بانک، این اسناد را منتشر کند.

وام قرض الحسنه مدیر عامل بانک تجارت فیش حقوقی دولتی ها فیش حقوقی بانک تجارت فیش حقوق مدیران بیوگرافی محمدابراهیم مقدم

محمد ابراهیم مقدم نودهی، (متولد ۱۳۳۴) اقتصاددان، بانکدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل بانک تجارت فعالیت می‌نماید. وی در فاصله سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳ بعنوان مدیر عامل بانک ایران زمین فعالیت می‌نمود.

منبع : خبرگزاری فارس

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 392 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:28

اسحاق جهانگیری در اظهارنظری گفته که رغبت برخی خانواده‌ها به مصرف کالای خارجی آفتی برای تولید داخلی است.

در حالیکه فرهنگ سازی در امر مصرف کالاهای داخلی به جای استفاده از کالاهای مشابه خارجی از سوی مقامات و مسئولان مورد تاکید قرار می گیرد و برای خانواده های ایرانی نسخه حمایت از تولید ملی را تجویز می کنند اما نزدیکترین افراد به این مقامات هیچ وقعی به این شعارها نمی نهند و از عمده مصرف کننده های کالاهی خارجی در کشور هستند.

در همین زمینه اسحاق جهانگیری، معاون اول اصلاح طلب رئیس جمهور در جلسه شورای فرهنگ عمومی، رغبت و تمایل برخی خانواده ها به مصرف کالای خارجی را یک آفت برای تولید داخلی دانست و افزود: “اینکه مقام معظم رهبری بر مصرف تولیدات داخلی تاکید دارند بدین خاطر است که بدون حمایت از تولید کنندگان داخلی، بخش تولید و اقتصاد کشور به حرکت درنخواهد آمد.”

این بخش از سخنان معاون اول دولت تدبیر و امید بسیار حائز اهمیت و مهم است و آفت خواندن مصرف کالای خارجی در ایران به طور حتم یک معضل عمده و آفتی برای تولیدکنندگان داخلی است، اما آیا معاون اول دولت این ضرب المثل را شینده اند: «اول یک سوزن به خود بزنید بعد یک جوال دوز به دیگران». مهدی جهانگیری، مدیرعامل گروه مالی گردشگری، برادر اسحاق جهانگیری، یکی از فعالین اقتصادی کشور است که در سال های اخیر توانسته رشد چشمگیری در حوزه اقتصادی کشور داشته باشد!

نگاهی به گروه مالی گردشگری نشان می دهد که این گروه متشکل از دهها شرکت ریز و درشت از جمله بانک گردشگری، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران، گروه مهندسی صنعت نفت و گاز لاوان، مجتمع فولاد صنعت بناب، بیمه آرمان و… می باشد. گروهی که در سایر بازارهای مالی و سرمایه ای دستی بر آتش دارد و بسیاری از پروژه های هتل سازی، ساختمان سازی، اقامتگاه های بین راهی و تفریح گاه ها را در سراسر کشور در حال اجراء دارد و یا برنده اصلی مزایده های دولتی در اجرای چنین پروژه هایی است.

اما آنچه که به موضوع بحث مربوط می شود استفاده از کالاهای داخلی به جای کالاهای خارجی در خانواده های ایرانی است که این موضوع را اسحاق جهانگیری مورد گوشزد برای خانواده های ایرانی قرار داده اند، کسی که به عنوان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز فعالیت می کند. در بسیاری از پروژه های در حال اجراء یا به بهره برداری رسیده برادر معاون اول رئیس جمهور به جای کالای داخلی از کالای خارجی استفاده می شود و با افتخار نیز این موارد در تبلیغات شرکت های گروه مالی گردشگری به مخاطبان ارائه می شوند. به عنوان نمونه شرکت سرمایه گذاری انبوه سازی پارس میکا کیش، یکی از شرکت های کوچک گروه مالی است که در معرفی خود عنوان داشته: “از یک دهه گذشته با هدف توسعه و بهبود کیفیت فضاهای تجاری، اداری، تفریحی و مسکونی و همچنین بالابردن استانداردهای کمی و کیفی زندگی مدرن شهری، تأسیس و شروع به فعالیت کرده است. فعالیت این شرکت در حوزه ساختمان و ابنیه است. با توجه به پتانسیل بالای جزیره کیش در جذب گردشگران داخلی و خارجی، شرکت میکا کیش بر آن شده تا با احداث سازه‎هایی با امکانات و استانداردهای بین المللی، گامی مهم درجهت توسعه این صنعت بردارد.”

در حالیکه در ایران بسیاری از کالاها و مواد اولیه ساختمان سازی با کیفیت های متنوع تولید می شوند، ولی بسیاری از پیمانکاران از جمله شرکت میکا کیش، تمایلی به استفاده از این نوع مصالح ندارند و آن را از خارج وارد می کنند. مجتمع برج های مسکونی میکا کیش، به عنوان یکی از پروژه های این شرکت، در معرفی مشخصات ساختمان های خود با افتخار استفاده از مصالح و لوازم خارجی را اعلام کرده است. از جمله کاشی کاملا خارجی، لوله های آلمانی، کلیدهای برق اروپایی،  شیرآلات و یراق آلات  اروپایی، آبگرمکن خارجی و آشپزخانه مجهز به یخچال فریزر، اجاق گاز، هود و لباسشویی خارجی. حال این تنها بخشی از استفاده از کالاهای خارجی است که در داخل کشور نیز تولید می شوند.

میکا مال کیش مدیرعامل گروه مالی گردشگری شركت پارس ميكا كيش سوابق مهدی جهانگیری سوابق اسحاق جهانگیری ثروت مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری اسحاق جه

نکته آنکه در حالی اسحاق جهانگیری به استفاده خانواده های ایرانی از کالای داخلی برای رونق تولید ملی تاکید دارد که یکی از نزدیکترین افراد به وی یعنی برادش، مهدی جهانگیری که مدیریت عاملی بسیاری از شرکت های گروه مالی گردشگری را برعهده دارد یا عضو هیات رئیسه آن می باشد، گوش شنوایی برای شنیدن نصیحت های برادر بزرگتر در استفاده از کالای داخلی ندارد!

میکا مال کیش مدیرعامل گروه مالی گردشگری شركت پارس ميكا كيش سوابق مهدی جهانگیری سوابق اسحاق جهانگیری ثروت مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری اسحاق جه

شاید این موضوع در نگاه نخست ساده و حاشیه ای باشد اما باید این اصل را در نظر گرفت که کسانی در امر اقتصاد مقاومتی و الگوهای حمایت از تولید داخلی و ملی فعال هستند یا می شوند، بیشترین باور را به این حوزه های استراتژیک داشته باشند و ابتدا نگاهی به سبک و زندگی خود و اطرافیان نزدیک خود بکنند و سپس برای مردم کشور نسخه پیچی و نصیحت پراکنی کنند!

میکا مال کیش مدیرعامل گروه مالی گردشگری شركت پارس ميكا كيش سوابق مهدی جهانگیری سوابق اسحاق جهانگیری ثروت مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری اسحاق جه

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 949 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 0:27

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی تدوین کرده‌اند که براساس آن ضمن تعیین سقف پرداختی ۱۰ میلیون برای حقوق‌ها، بر لزوم استرداد حقوق‌های نجومی به خزانه و افزایش حقوق کمتر از یک‌ونیم میلیون تومان تاکید شده است.

کاریکاتور فیش حقوقی کاریکاتور حقوق مدیران دولتی کاریکاتور حقوق کارگران
کاریکاتور فیش حقوقی کاریکاتور حقوق مدیران دولتی کاریکاتور حقوق کارگران

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 377 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:27

صبح امروز مراسم هفتم حبیب محبیان در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار شد. پس از درگذشت این خواننده ایرانی تحلیل‌ها و نقد و نظرهای فراوانی در خصوص پایگاه هنری اجتماعی و سیاسی وی در فضای رسانه‌ای کشور مطرح شد. خبرگزاری فارس نظر به شبهات و ابهامات ایجاد شده پیرامون بازگشت این نوازنده و خواننده ایرانی به کشور، متن نامه وی خطاب به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دولت دهم را برای اولین بار منتشر می‌نماید.

بنا به این گزارش درخواست حبیب محبیان طی این نامه با دستور موافق رئیس جمهور وقت مواجه می‌شود ولی وی هیچ گاه امکان فعالیت گسترده هنری را نیافت.

متن این نامه که در آذرماه سال ۱۳۸۸ به دبیرخانه مربوط ارجاع داده شده به شرح زیر است:

بنام خدا

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای محمود احمدی‌نژاد

با سلام و عرض ادب

با احترام به استحضار می‌رساند اینجانب حبیب محبیان یکی از هنرمندان مردمی این مرز و بوم که سال‌ها در عرصه موسیقی و ترانه‌سرایی فعالیت حرفه‌ای داشته‌ام، بعد از انقلاب اسلامی به دلایل شخصی به همراه خانواده از کشور عزیزم هجرت کرده و سال‌ها در غربت زندگی سختی را پشت سر گذاشته‌ام.

رئیس جمهور محترم! جالب است بدانید، که حتما می‌دانید، آقایانی که الان در پوستین اصلاحات دم از آزادی، حقوق بشر و حقوق شهروندی می‌زنند، در اوایل انقلاب با تنگ‌نظری و بی تدبیری خود باعث بوجود آمدن فضای بی اعتمادی و وحشت در بین برخی از هموطنان گردیدند بطوریکه تعدادی از آنها با چشمانی گریان مجبور به ترک وطن خود شدند بدون آنکه تقصیری داشته باشند، که من هم از جمله آنها هستم.

جناب آقای احمدی‌نژاد ریاست محترم جمهور، بنده به صراحت و با صدای بلند اعلام می‌کنم که اینجانب دارای عرق ملی و اسلامی بوده و اعتقاد راسخ به قوانین جاری کشور دارم و از وطن‌فروشان خودفروخته‌ای که سر به آخور استکبار و صهیونیسم جهانی دارند متنفر بوده و در هیچ زمانی با آنها همکاری و ارتباطی نداشته و ندارم و دامن به خیانت نیالوده‌ام. البته به این موضوع اذعان دارم که عمر و جوانی‌ام که سرمایه اصلی زندگی‌ام بود را در خارج از کشور از دست داده‌ام و شاید هم کوتاهی‌هایی داشته باشم.

اما با قلبی مملو از عشق به وطن و امید به آینده همچنان پرنشاط، فعال و با کوله‌باری از تجربه امید به آینده‌ای روشن دارم.

برادر عزیز، زمانی نه چندان دور رزم‌آرا نخست وزیر پهلوی با خفت اعلام کرده بود ما نمی‌توانیم لول هنگ آفتابه بسازیم تا برسد به ملی شدن صنعت نفت!! اما بعد از انقلاب اسلامی با همت مردم شریف ایران و رهبری بی نظیر امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) و مقام معظم رهبری و مواضع مقتدرانه جنابعالی شعار «ما می‌توانیم» به تحقق رسیده و نتایج درخشانی در پی داشته است که این افتخارات مورد مباهات همه ملت ایران می‌باشد.

امضا: حبیب محبیان

حبیب محبیان روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ بر اثر عارضه قلبی در یکی از روستاهای رامسر درگذشت.

همسر حبیب محبیان مراسم هفتم حبیب محبیان خانواده حبیب محبیان حبیب و احمدی نژاد بیوگرافی حبیب محبیان همسر حبیب محبیان مراسم هفتم حبیب محبیان خانواده حبیب محبیان حبیب و احمدی نژاد بیوگرافی حبیب محبیان

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 448 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:27

تصاویر نامتعارف منتشر شده از حضور خاتمی در جشن عروسی پارمیس طاهری و مصطفی آقایی

Mostafa Aghaei  Parmis Taheri

شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت: روز گذشته تصاویری از حضور رئیس دولت اصلاحات در یک مراسم عروسی در  شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سر و صدای زیادی به راه انداخت.

این تصاویرمربوط به مراسم ازدواج «پارمیس طاهری» دختر «هنگامه شهیدی» مشاور سابق «مهدی کروبی» و «مصطفی آقایی» فرزند «هدایت‌الله آقایی» از معاونین کابینه دولت اصلاحات است، که دو سال قبل در باشگاه بانک صنعت و معدن برگزار شده است.

در پی انتشار این تصاویر، خانم شهیدی و آقای آقایی با انتشار بیانیه‌هایی اعلام کردند که قصد دارند از عوامل انتشار این تصاویر شکایت کنند. برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب هم این بیانیه‌ها را با تیتر «بد اخلاقی تندروهای اصولگرا» منتشر کرده و نام چند خبرنگار را هم به عنوان عامل انتشار این تصاویر مطرح کرده‌اند.

اما عامل انتشار این تصاویر چه کسی بود و این عکس‌ها از چه منبعی به شبکه‌های اجتماعی و رسیده‌اند؟

نگاهی به تصاویر منتشر شده از این مراسم نشان می‌دهد که همه آن‌ها لوگو سایت معروف «گتی ایمجز» را دارند و نام عکاس آن‌ها هم «کاوه کاظمی» عکاس معروف و با سابقه ایرانی اعلام شده است.

این تصاویر دو سال قبل به صورت عمومی در گتی که یکی از بزرگترین آژانس‌های عکس دنیاست منتشر شده و در تمام این مدت در دسترس عموم بوده و بارها در این سایت دیده شده است.

کافی است در این سایت نام رئیس دولت اصلاحات، یا یکی از زوجین و یا حتی نام خانم شهیدی جست‌وجو شود. تا لحظه تنظیم این گزارش ۱۴ عکس از این مراسم در این سایت موجود و در دسترس عموم است (اینجا).

حتی در تصویری که خانم شهیدی و رسانه‌های اصلاح‌طلب از این مراسم منتشر کرده‌اند نیز لوگو سایت گتی و نام آقای کاظمی مشهود است و مشخص نیست که چطور انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی حکم نقض «حریم خانواده» پیدا کرده است، در حالی این عکس‌ها بیش از دو سال است که روی سایتی با میلیون‌ها بازدیدکننده در دسترس است و تاکنون گلایه‌ای از این سایت یا عکاس نشده بود.

از آقای کاظمی هم چندین هزار عکس در این سایت منتشر شده و بسیار بعید به نظر می‌رسد که ایشان بدون مجوز خانواده شهیدی و آقایی اقدام به انتشار این تصاویر کرده باشد. در هر صورت منبع اصلی انتشار عمومی این تصاویر و تمام مسئولیت آن بر عهده سایت گتی و عکاس این تصاویر است و نسبت دادن انتشار «تصاویر خصوصی» به یک جناح خاص عین بداخلاقی سیاسی است.

عکس خاتمی در عروسی عروسی مصطفی آقایی عروسی پارمیس طلاهری بیوگرافی هنگامه شهیدی بیوگرافی هدایت الله آقایی بیوگرافی کاوه کاظمی

عکس خاتمی در عروسی عروسی مصطفی آقایی عروسی پارمیس طلاهری بیوگرافی هنگامه شهیدی بیوگرافی هدایت الله آقایی بیوگرافی کاوه کاظمی

عکس خاتمی در عروسی عروسی مصطفی آقایی عروسی پارمیس طلاهری بیوگرافی هنگامه شهیدی بیوگرافی هدایت الله آقایی بیوگرافی کاوه کاظمی

عکس خاتمی در عروسی عروسی مصطفی آقایی عروسی پارمیس طلاهری بیوگرافی هنگامه شهیدی بیوگرافی هدایت الله آقایی بیوگرافی کاوه کاظمی

منبع : خبرگزاری فارس

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 489 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:27

مرد میانسالی که دخترش را مقابل دانشگاه در شهرستان خوی به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش میزان، ظهر دیروز اهالی بلوار ولیعصر در شهرستان خوی با مرد میانسالی در حالیکه اسلحه ای به دست داشت روبرو شدند.

مرد خشمگین بعد از اینکه به مقابل دانشکده پرستاری رسید با شلیک دختر جوانی را هدف دو گلوله قرار داد.

مردم که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند قصد داشتند تا به کمک دختر جوان بروند اما مرد خشمگین ادعا کرد که پدر دختر جوان است و کسی حق نزدیک شدن به آنها را ندارد.

در ادامه با اعلام موضوع به پلیس، ماموران در صحنه حاضر و مرد میانسال را بازداشت کردند. همچنین عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه مرگ دختر جوان را تائید کردند.

با انتقال مرد میانسال به اداره پلیس او در بازجویی های اولیه با اعتراف به قتل دخترش با اسلحه شکاری مدعی شد: چند روزی بود که به رفتارهای دخترم سو ظن داشتم. فکر می کردم او با پسر غریبه ای ارتباط دارد، برای اینکه آبروی خانواده ام را حفظ کنم امروز دخترم را تعقیب کردم و او را با شلیک دو گلوله به قتل رساندم.

با اعترافات پدر دختر کش او برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد.

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 417 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:29

خبرنامه